Valori els serveis administratius del CTC
Ajuda'ns a respondre millor a les necessitats i expectatives dels usuaris del servei.
Quant a aquest procés
Ajuda'ns a respondre millor a les necessitats i expectatives dels usuaris del servei.
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Benvingut a l'aplicatiu Participa311 de l'Ajuntament de Masquefa.
Per mitjà d'aquest portal pots ajudar-nos a millorar la gestió i la qualitat dels serveis que prestem.
Benvingut a l'aplicatiu Participa311 de l'Ajuntament de Masquefa.
Per mitjà d'aquest portal pots ajudar-nos a millorar la gestió i la qualitat dels serveis que prestem.
Ajuda'ns a respondre millor a les necessitats i expectatives dels usuaris del servei.
Ajuda'ns a respondre millor a les necessitats i expectatives dels usuaris del servei.
La carta de serveis és un document que incorpora els compromisos de qualitat que adquireix l’Ajuntament en les prestacions que ofereix a la població. Per aquest motiu, s’incorpora un apartat de compliment de compromisos on es fa constar el resultat del servei amb una avaluació periòdica. La carta de serveis és un instrument viu, sotmès a un seguiment i avaluació periòdica i transparent; i també una eina de gestió, ja que implica respondre millor a les necessitats i expectatives de les persones usuàries del servei i permet manifestar el seu rendiment i eficàcia públicament.
La carta de serveis respon a una voluntat de millora contínua en l’exercici de les competències que té l’Ajuntament. En definitiva, és una eina de transparència i un compromís per millorar la gestió i la qualitat dels serveis que prestem. La carta de serveis consisteix en un quadre que recopila les dades següents dels serveis i subserveis:
Compromisos de qualitat.
Indicadors que s’utilitzen per mesurar els compromisos.
El compromís de servei que es vol assolir.
Els resultats de l’últim període.
El grau d’assoliment que representa respecte el compromís de servei.
Periodicitat (en cada cas s’especifica si és anual, semestral, de curs acadèmic o altre).
Aclariments (si cal).
L’assoliment dels compromisos de la carta de serveis es mesura mitjançant uns indicadors. El grau d’assoliment mesura el percentatge de vegades que s’assoleix l’objectiu. Per mesurar el grau de satisfacció de les persones destinatàries dels serveis s’utilitzen enquestes.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetesFem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Compartir